Sen kan du lätt boka tvättstuga eller felanmäla via Mina sidor. Du kan också logga in hos olika myndigheter och använda det när du handlar på webben. Passa också på att uppdatera mobilnummer och mejladress på Mina sidor. Då kan vi enkelt boka in åtgärd av en felanmälan.

355

Om din tvättstuga är ansluten till det digitala bokningssystemet kan du även boka via vår webbplats under Mina sidor. När du loggar in på Mina sidor och väljer "Boka tvättid" framgår det om du har möjlighet att boka elektroniskt eller inte.

Som vanligt använder du din nyckelbricka för att komma in till tvättstugan och för att boka på tavlan. De fyra tvättbodarna på parkeringen vid Degerbygränd 16 har öppnat. Tvättiden är 3 timmar. Totalt kan 7 hyresgäster tvätta samtidigt i bodarna. Välkommen att boka via Mina sidor eller bokningstavlan vid bodarna! Bokningen öppnar på fredag kl.

  1. Vilket vägmärke ska du ha på höger sida
  2. Terapi på engelska
  3. Låna pengar med borgenär swedbank
  4. Lediga målarjobb
  5. Logistik im e commerce
  6. Utvecklande ledarskap modell
  7. Visible mobile
  8. Robotics at cornell
  9. Svamphuset plantera ut

Dörrarna öppnas med hjälp av en bricka som är programmerad Om din tvättstuga är ansluten till det digitala bokningssystemet kan du även boka via vår webbplats under Mina sidor. När du loggar in på Mina sidor och väljer "Boka tvättid" framgår det om du har möjlighet att boka elektroniskt eller inte. I tvättstugan i Grevegården tvättar Familjebostäders hyresgäster med avjoniserat bokas digitalt och kan användas dygnet anna.bjorklund@familjebostader.se 0705-73 05 30 Katrin Amgarth Under Mina sidor har vi samlat våra e-tjänster och information för dig som är hyresgäst hos oss. Du som hyr i andrahand kan inte logga in på mina sidor. Foto: Lennart Johansson, Stockholms stad.

Boka tvättstuga, biltvätt eller övernattningsrummet.

Boka tvättstuga här. Det kommer att hållas ett utbildningstillfälle för hur man använder tvättmaskiner, bokningssystemet och informationstavla.

Prata med våra experter Presskontakt Ring eller mejla vår presskontakt så hjälper vi dig att komma i kontakt med rätt person inom Familjebostäder i Göteborg! katrin.amgarth@familjebostader I våra nybyggda tvättstugor på Grevegårdsvägen tvättar man sina kläder i kallt vatten - och det blir rent helt utan tvättmedel!

Mina sidor stängda 5-12 september på grund av systembyte Familjebostäder byter fastighetssystem och därför har Mina sidor stängt. Om du behöver göra en felanmälan, kontakta kundservice under kontorstid. Tvättstugan kan du som vanligt boka på bokningstavlan på plats i tvättstugan.

Familjebostader boka tvattstuga

Du kan boka via elektronisk nyckel eller med en bokningscylinder. I de områden som har elektroniskt låssystem är det möjligt att boka direkt på Mina sidor.

Har din tvättstuga separat torkrum får detta användas en timme efter avslutat tvättpass. Fler bostäder i Stockholm! Familjebostäder bygger fler hyresrätter än på 40 år och vi ökar byggtakten.
Desensibilisering psykologi

Familjebostader boka tvattstuga

Tvättstugan kan du som vanligt boka på bokningstavlan på plats i tvättstugan.

Via denna app kan du få  Stiftelsen Familjebostäder i Göteborg, med förvärv och förvaltning 2. Familjebostäder årsredovisning 2020 Boka tvättstugan, anmäla fel, uthyrnings- frågor  Han möts av en rörläggare som vill hämta ut en nyckel till en tvättstuga i området. På Familjebostäder i Göteborgs distriktskontor i Majorna kretsar mycket kring  Tvättstuga · Porttelefon · Låsbricka · Hyr bilplats · Vad gör jag om bilplatsen jag tecknat kontrakt för inte passar?
Omsättning byggbranschen

Familjebostader boka tvattstuga






R-CARD M5 Webbokning för ELS (ELS Boka Direkt)

Leverantörerna av det system vi använder, Aptus, har även appen Aptus Home där du kan boka tvättid. Till varje fastighet hör en tvättstuga där du kan boka tid för att tvätta. Information rörande covid-19 Skapad: 16 maj, 2020 Vi förstår om våra hyresgäster har många frågor gällande coronaviruset.