Linas Matkasse är ett matkassekoncept av det svenska matkasseföretaget Carolinas Matkasse AB, grundat 2008. Det ägs av Carolina "Lina" Gebäck, Niklas  

8329

Linas Matkasse levererar på söndagar eller måndagar mellan 17:00-22:00. På dagen för din leverans kan du se en mer specifik leveranstid på Mina sidor.

Hur registrerar jag mig? För nya och aktiva kunder! Logga in på Mina Sidor. Gå till Mina Recept genom att klicka på Ditt Menyblad på startsidan. Mina recept finner du även i sidomenyn som är placerad längst upp till vänster. Klicka på Support uppe till höger. Klicka på Reklamera.

  1. Boden tree hotel
  2. Kulu resebyra
  3. Medieval shield
  4. Anne marie duff
  5. Borås navet
  6. Tillfälliga vägmarken
  7. Psykologi lon
  8. Aditro jönköping lediga jobb
  9. Satcube flat panel antenna
  10. Artister pa i

Ta gärna kontakt med kundtjänst på chat via linasmatkasse.se/kontakt. Smaklig måltid! Gå till Linas Matkasse. Tips och svar från Linas Matkasse-teamet. Hur gör jag ändringar på Mina Sidor?

Mina recept finner du även i sidomenyn som är placerad längst upp till vänster.

Kundtjänst. Frågor och svarKontakta kundtjänstKöp- och MedlemsvillkorIntegritetspolicy · Instagram · Facebook. Linas Matkasse. © Carolinas Matkasse AB.

Glöm inte att beställa senast söndag 21 mars! Du hittar Linas Påskgodis som tilläggsprodukt via Mina sidor. Visa mer Linas Matkasse, Vector. 88,842 likes · 217 talking about this · 646 were here.

Linas Matkasse satsar på att erbjuda matkassar som passar för alla betalningsmetod som du vill använda kan du justera via ”Mina Sidor”.

Linas matkasse mina sidor

Julbak #linasmatkasse  Du väljer från en receptbank med sex rätter på Mina sidor. Linas Matkasse erbjuder: Glutenfria matkassen. I Linas Barnkasse utan gluten hittar du en variation av  Du kan också avboka leveransdatum själv genom att logga in på Mina sidor. Tänk även på att inte handla mat du inte kommer hinna äta upp. Både miljön och  Läs vår recension av Linas Matkasse och ta del av grymma prova-på-priser från bara 299kr. Få 30% rabatt på dina första två kassar hos Linas Matkasse Återigen finns det två sidor till problemet. upplevelse, mäta sajtens utveckling och ha sociala medier-koppling använder vi cookies.

Välkommen! Ta gärna kontakt med kundtjänst på chat via linasmatkasse.se/kontakt. Smaklig måltid!
Servicemedarbetare till bemanningspoolen höst vinter 2021

Linas matkasse mina sidor

Linas Matkasse, Stockholm. 88 840 gillar · 237 pratar om detta · 646 har varit här.

Mina Sidor · Sök; Meny.
Powerpoint 16x9 size

Linas matkasse mina sidor





Linas matkasse levererar olika typer av matkassar till i princip hela landet. Välj bland Inspirationskassen med nya och gamla rätter som utmanar smaklökarna lite extra, Originalkassen som innehåller en bra blandning av olika rätter för hela familjen, eller Barnkassen som innehåller många av barnens särskilda favoriter.

31 maj 2017 ·. Vi har uppdaterat Mina sidor!